Distribucija

Storitev, ki si jo od nekdaj prizadevamo ponuditi strankam mora biti na isti ravni kot kakovost dobavljenega izdelka.

KAKOVOST IN PRODAJNA MREŽA

Trdno verjamemo v povezanost z ozemljem in želimo aktivno sodelovati pri njenem vrednotenju. Prepričani smo, da lahko gastronomska stvarnost na najboljši možni način zastopa pomembno kulinarično dediščino, ki nam pripada. Zaradi tega želimo našim kupcem predstaviti nenehno posodobljene izbrane izdelke (v katalogu je več kot 4000 referenc).
Pri izbiranju izdelkov VALE namenjamo pozornost tako podjetjem, s katerimi SODELUJEMO ŽE DLJE ČASA, kot tudi tistim, s katerimi želimo navezati sodelovanje.
OBISKUJEMO njihove proizvodne obrate, NENEHNO TESTIRAMO izdelke, ki so že prisotni v naši PONUDBI, pa tudi najnovejše izdelke, pri tem pa si neutrudno prizadevamo za iskanje inovativnosti in kakovosti.
Hkrati pa verjamemo tudi v osebe in v dodatno vrednost, ki jo lahko le-te ponudijo v duhu skladnih odnosov in dobrega sodelovanja. Z leti smo to dodatno vrednost prenesli tudi v naše storitve za stranke, za katere sta značilni naša stalna prisotnost na ozemlju in kapilarna mreža strokovno podkovanih in dinamičnih zastopnikov. Da bi bilo zadovoljstvo naših kupcev še večje, smo se še posebej osredotočili na prijaznost in točnost naših zaposlenih.

 

TEHNOLOGIJA

Kljub naši ljubezni do "tradicije" pa ne zanemarjamo tehnološkega razvoja, saj nenehno vlagamo v najsodobnejše sisteme, katerih namen je zagotoviti pravilno upravljanje hladne verige in celovito ohranjanje živil, interno izobraževanje in usposabljanje osebja, kroženje ponudbe in natančne ter pravočasne storitve. Vrednote, ki že od nekdaj in še dandanes predstavljajo izhodišče našega načina dela.
Odlikuje nas naša pozornost do »detajlov«: izbira najprimernejšega izdelka za potrebe kupca, sledljivost blaga v živo in izobraževalni tečaji za osebje, zadolženo za dobavo. Naše delo poteka po načelih dosledne proizvodne logike, ki jo vzdržujemo z izjemno motivacijo in ljubeznijo do tega, kar počnemo.
Poleg tega smo leta 2006 pridobili tudi certifikat UNI EN ISO 9001:2008. Ta vključuje uvedbo kriterijev sledljivosti proizvodov in skladnost z vsemi higiensko-sanitarnimi kriteriji, ki so značilni za delo s hrano. Na ta način našim kupcem nudimo še več jamstva.

 

TRANSPORT

Z leti je Madia razvila tehnološko napredne logistične strukture, ki nam omogočajo, da se na vsako zahtevo naših strank odzovemo hitro, učinkovito in strokovno.
Skrb za sleherno podrobnost, ki nas zaznamuje, se začne že v našem skladišču z uporabo orodij in logistike najnovejše generacije: v dobavni verigi skrbno vzdržujemo ustrezno temperaturo skladiščenja različnih izdelkov od trenutka, ko jih prevzamemo, pa vse do dostave (tako imenovana hladna veriga). Vsak paket je ustrezno označen in organiziran tako, da so logistične napake zmanjšane do najmanjše možne mere.
Madia distribuira izbrane izdelke izjemno pazljivo in kot dober gospodar vlaga v svoja prevozna sredstva, da bi zagotovila pravilno temperaturo vseh treh samostojnih linij izdelkov: suhi in neživilski izdelki (20°C), ohlajeni izdelki (-4°C) in zamrznjeni izdelki ( -20°C), ter hkratno dostavo vseh teh izdelkov kupcu.

 

DOSTAVA

Madia se ne omejuje zgolj na prodajo izdelkov za gostinstvo, pač pa jih dostavi neposredno v vaš lokal po zaslugi strokovno in tehnično podkovanega osebja in uporabe lastnih prevoznih sredstev, ki jih redno pregledujemo in servisiramo.
Storitev distribucije, ki si jo prizadevamo ponuditi našim strankam, zahteva velike organizacijske napore, za katere je zadolžena ekipa tesno povezanih in motiviranih strokovnih sodelavcev.
Eno dodatnih vrednosti Madie predstavlja prav to timsko delo, saj nam omogoča, da vam ponudimo »vse in takoj«, tudi ob koncu tedna in v prazničnih dneh.
Ob zavedanju, da vam stojimo ob strani, se boste lahko brez skrbi osredotočili na svojo dejavnost.